23/12/2012

chaiyok cik didin

sedar tak sedar perjuangan aku dah hampir pada garisan penamatnya..dua tahun telah berlalu dan setahun lagi bakal dilalui..sepanjang dua tahun ini sudah banyak kenangan,pengalaman, pengetahuan yang aku dapat..so semester kali ini semakin mencabar.. tujuh subjek yg akan aku ambil dan empat daripadanya mempunyai credit hour yang tinggi..dan semua lectureII pada kali ini lelaki..kecuali lecture communicative english 3..harapII mereka sportingII belake..dan agak tekanan lah bagi aku sebab subject first yang aku belajar ambik masa 2 jam untuk menerangkan definisi..definisi sahaja...but..think positive lah kan..even byk tersimpang dari subject pun tp sekurangIInya still dapat ilmu disitu..dan paling part paling happy Penasihat Akedemik aku a.k.a PA kembali bertugas setelah sekian lame cuti sakit..seolah menyambut kepulangan kami dari praktikal gitu..semoga semester kali ini aku dapat bangkit dari kejatuhan aku pada semester yg sudahII..  dan azimat lecture aku yang menegaskan semester ini adalah semester untuk mengekalkan atau memperbaiki pointer sebelum ini kerana masa sudah suntuk untuk lakukan semua itu akan menjadi pengangan sepanjang semester ini(mudahIIan)..semoga semester kali ini lebih baik berbanding semesterII yang lepas..umur pun dah meningkat kan..?? =)

4 comments:

  1. mmg tension , kalau subject yg nampak 'simple' je , tp kredit hour dye banyak... :)
    good luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup..kadangII yang simple tu terlepas pandang..by the way thanks.. =)

      Delete
  2. Banyak pengalaman menjadikan seseorang itu bertambah matang =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. guru yang terbaik adalah pengalaman.. dan kita tak akan dapat pengalaman tu lau tak hadapinya.. =D

      Delete